ghorabaa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ghorabaa

Kitaab wa Soennah

IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Tauwhied/eenheid

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghorabaa
Admin
Ghorabaa

Aantal berichten : 703
Registration date : 17-05-08

Tauwhied/eenheid Empty
BerichtOnderwerp: Tauwhied/eenheid   Tauwhied/eenheid Icon_minitimedi mei 20, 2008 6:45 pm

Tauwhied
Allaah Ta`ala zegt: (( En Ik heb de djinn en de mens slechts geschapen zodat zij Mij zouden aanbidden)). (Ad-Dzaariyaat: 56)

Allaah Ta`ala zegt: (( En tot Zijn Tekenen behoren de nacht en de dag en de zon en de maan. Kniel niet neer (in aanbidding) voor de zon en niet voor de maan, maar kniel neer voor Allaah, Degene Die hen heeft Geschapen, als jullie (werkelijk) alléén Hem aanbidden.)). (Foessilat: 37)

Allaah Ta`ala zegt: (( En wie een andere Ilah (god) aanroept (aanbidt) naast Allaah, waarvoor hij geen bewijs heeft: dan is zijn afrekening bij zijn Heer alleen. Voorwaar, de kaafiroen (ongelovigen in de Eenheid van Allaah, polytheisten, ellendigen, heidenen, godenaanbidders) zullen niet slagen.)) (Al- (Môminoen: 117)

Op gezag van Djaabir Ibn 'Abdillaah: Ik heb de profeet (salaallaahoe `alayhie was sallem) horen zeggen: "Wie Allaah ontmoet terwijl hij niets aan hem toegeschreven heeft (in aanbidding tot Hem) gaat het Paradijs binnen, en wie Hem ontmoet terwijl hij iets aan Hem toegeschreven heeft (in aanbidding tot Hem) gaat het vuur binnen" (Overgeleverd door Moslim in Kitaab Al-Iemaan 1/94).

www.ahloelhadieth.com
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ghorabaa.forumactie.com

Tauwhied/eenheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Begin met het uitnodigen van mensen naar Tauwhied

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ghorabaa :: Ilm & Da’wah/ Kennis & Uitnodiging naar Allaah-
Ga naar: