ghorabaa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ghorabaa

Kitaab wa Soennah
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het behandelen van het boze oog door het verbranden van wierook

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghorabaa
Admin
Ghorabaa


Aantal berichten : 703
Registration date : 17-05-08

Het behandelen van het boze oog door het verbranden van wierook Empty
BerichtOnderwerp: Het behandelen van het boze oog door het verbranden van wierook   Het behandelen van het boze oog door het verbranden van wierook Icon_minitimedo jun 12, 2008 3:19 pm

Het behandelen van het boze oog door het verbranden van wierook
(incense in Engels)

Vraag: Is het toegestaan om Aluin te verbranden, kruiden en bladeren om de effecten van het boze oog tegen te gaan?

Antwoord: Dit gebruik is niet toegestaan om de effecten van het boze oog tegen te gaan, omdat het geen passende middelen zijn om deze effecten te behandelen. Het is gevreesd dat het wierook verbranden bedoeld wordt als een manier om de Jinn tevreden te stellen om de Jinn te gebruiken om het helen te bewerkstelligen.

De aangewezen methode van behandeling is bij Shari'ah is Roeqya als aangetoond door verschillende Ahadieth.

Het permanente comité

Bron:Guidelines en fataawa to Sickness and Medical Practice. Ibn Taymiyyah, Ibn Al Qayyim, Shaykh Bin Baaz, Shaikh al 'Utaimeen en het Permanente Comité
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ghorabaa.forumactie.com
 
Het behandelen van het boze oog door het verbranden van wierook
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben een zuster die niet in staat is om zwanger te worden behalve door middel van kunstmatige inseminatie i.e. door mijn ei en man zijn sperma te nemen en het vruchtbaar te maken buiten mijn baarmoeder en daarna in mijn baarmoeder plaatsen.
» Tien zaken die het boze oog van de afgunstige tegenhouden
» Het haten van polygamie, door Sheikh Saalih Fawzaan
» Het recht maken van de rijen door lijnen op de vloer van de moskee aan te brengen
» Vragen beantwoord door onze nobele Shaykh Abdoel Aziez ibn Baaz (rahiemehoellah

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ghorabaa :: Ziekte & genezing-
Ga naar: