ghorabaa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ghorabaa

Kitaab wa Soennah
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vraag: Een vragensteller uit Marokko zegt: En is het toegestaan toegestaan om te reizen naar de landen van Koefr om dichte verwanten te bezoeken?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghorabaa
Admin
Ghorabaa


Aantal berichten : 703
Registration date : 17-05-08

Vraag: Een vragensteller uit Marokko zegt: En is het toegestaan toegestaan om te reizen naar de landen van Koefr om dichte verwanten te bezoeken? Empty
BerichtOnderwerp: Vraag: Een vragensteller uit Marokko zegt: En is het toegestaan toegestaan om te reizen naar de landen van Koefr om dichte verwanten te bezoeken?   Vraag: Een vragensteller uit Marokko zegt: En is het toegestaan toegestaan om te reizen naar de landen van Koefr om dichte verwanten te bezoeken? Icon_minitimema jun 09, 2008 5:08 pm

Vraag: Een vragensteller uit Marokko zegt: En is het toegestaan toegestaan om te reizen naar de landen van Koefr om dichte verwanten te bezoeken?


Antwoord van Al-'Allaamah Zayd Al-Madkhalie:

Ja, voor dit geval; hij brengt een bezoek en keert daarna terug naar de landen van Islaam.

http://www.z-salafi.com/zsalafi/zsal...3&idFatwa=1665



Terug naar boven Ga naar beneden
https://ghorabaa.forumactie.com
 
Vraag: Een vragensteller uit Marokko zegt: En is het toegestaan toegestaan om te reizen naar de landen van Koefr om dichte verwanten te bezoeken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag: We leven in de landen van Koefr en horen geen Adhaan, wordt het gezamenlijke gebed voor ons verplicht?
» Is het toegestaan voor de vrouw om te reizen zonder mahram?
» Vraag : Wanneer is scheiden toegestaan ?
» Vraag: Is het toegestaan voor een menstruerende vrouw om doe'a te reciteren op de dag van 'Arafaah ondanks het feit dat ze aayat uit de Qor'aan bevatten?
» Vraag: Is het toegestaan voor mij om tabak (sigaretten) te kopen voor mijn vader zoals hij mij beveelt om te doen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ghorabaa :: Hidjrah Zaken-
Ga naar: