ghorabaa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ghorabaa

Kitaab wa Soennah
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Doe3a voor pasgeborende

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghorabaa
Admin
Ghorabaa


Aantal berichten : 703
Registration date : 17-05-08

Doe3a voor pasgeborende Empty
BerichtOnderwerp: Doe3a voor pasgeborende   Doe3a voor pasgeborende Icon_minitimedo mei 22, 2008 8:31 am



بَارَكَ اللهُ لَكَ فِالْمَوْهُوبِ, وَ شَكَرْتَ الْوَاهِب, وَ بَلَغَ أَشُدَّهُ, وَ رُزِقْتَ برَّه




(Moge Allah het geschenk (kind) aan u zegenen, bedank de Schenker en moge (Allah) hem volgroeid maken, moge Allah u zijn gehoorzaamheid gunnen.)
An-Nawawi, Kitaaboe l-adkaar blz. 349.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ghorabaa.forumactie.com
 
Doe3a voor pasgeborende
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is het toegestaan voor een student om te waarschuwen voor de mensen van innovaties?
» Vraag: Is het toegestaan voor mij om tabak (sigaretten) te kopen voor mijn vader zoals hij mij beveelt om te doen?
» Walimah voor besnijdenis...
» Het is toegestaan voor de Al-khateeb (degene die een huwelijksaanzoek gedaan heeft) om zijn Khateebah (de vrouw waarmee hij wil trouwen) telefonisch te spreken als de voogd daar toestemming voor geeft
» Het is toegestaan voor de Al-khateeb (degene die een huwelijksaanzoek gedaan heeft) om zijn Khateebah (de vrouw waarmee hij wil trouwen) telefonisch te spreken als de voogd daar toestemming voor geeft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ghorabaa :: Algemeen-
Ga naar: